.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث جاده 2 طبقه در سواحل شمال‌

استاندار مازندران از احداث جاده دو طبقه در مازندران براي كاهش ترافيك شهرهاي ساحلي از سوي رئيس جمهور خبر داد.
سيدعلي اكبر طاهايي پيش از ظهر امروز در چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان محمودآباد از احداث جاده دو طبقه در مازندران براي كاهش ترافيك شهرهاي ساحلي از سوي رئيس جمهور خبر داد.‌
وي گفت: طرح احداث جاده‌اي بر روي جاده كناره از سوي رئيس جمهور در دستور كار قرار گرفته و مسئوليت پيگيري اين پروژه مهم برعهده مسئول دفتر رئيس جمهور بوده و فاز اول اين پروژه از رامسر تا بابلسر بوده و فاز دوم آن از بابلسر تا شهرستان ساري است.
استاندار مازندران همچنين مهم‌ترين دغدغه‌هاي مردم كشاورز استان مازندران را بحث هزينه‌هاي داشت، كاشت و برداشت برنج عنوان كرد و گفت: هزينه‌هاي سرسام‌آور كشاورزي شكل سنتي موجب شده است كه امسال در بحث خريد و قيمت برنج دچار مشكل شويم و تنها راه برون رفت از چالش‌ها در حوزه كشاورزي مكانيزاسيون آلات و ادوات كشاورزي است.
طاهايي اضافه كرد: بايد تمام مراحل كشاورزي اعم از كاشت، داشت و برداشت محصول به‌شكل مكانيزه شود.
وي با اشاره به اينكه از 247 هزار هكتار زمين كشاورزي تنها 15هزار هكتار از آن به‌ صورت مكانيزه كشت مي‌شود، گفت: بايد همه دستگاه‌ها در تقويت مكانيزاسيون كشاورزي در مازندران تلاش كنند.
استاندار مازندران در اين جلسه همچنين از راه اندازي پروژه راه آهن ساري به بندر انزلي خبر داد و بيان داشت: كار مطالعات اين پروژه رو به اتمام است و با توجه به اينكه حجم سنگين هزينه سرمايه‌گذاري اين پروژه فراخوان و پيشنهاد‌هايي به دولت ارائه شده است.
وي تصريح كرد: هيئت دولت درحال بررسي اين طرح است و در دور سوم سفر رياست جمهور به مازندران پيگير هستيم.
استاندار مازندران افزود: استان مازندران به لحاظ بهره‌مندي از شرايط آب و هوايي مطلوب از زمينه مساعدي براي پرورش گل و گياه به‌ منظور ايجاد فرصت اشتغال و همچنين صادرات اين محصولات به كشورهاي همسايه برخوردار است و بايد در توسعه و گسترش اين صنعت در مازندران تلاش بيشتري شود.
وي تصريح كرد: عمده ترين دغدغه عموم مردم و به ويژه جوانان استان مازندران بحث اشتغال است كه تمام مديران دستگاه‌ها بايد نسبت به جلب سرمايه‌گذار و فراهم كردن زمينه سرمايه‌گذاري و برچيدن موانع سرمايه‌گذاري به‌منظور مشاركت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به جهت ايجاد فرصت شغلي و توسعه و آباداني منطقه تلاش وافري از خود نشان دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.